Гарантія на інфрачервоні панельні обігрівачі ENSA

ENSA_logo

Гарантійний термін на електричні інфрачервоні панельні металеві обігрівачі ENSA 5 років.

 

Протягом гарантійного терміну експлуатації виробник проводить безкоштовний ремонт обігрівача або заміну складових частин, що вийшли з ладу, за умови дотримання правил транспортування, зберігання, монтажу та експлуатації

Гарантійний термін може бути збільшено, за умови придбання розширеної гарантії та/або розширеного сервісу. За додатковою інформацією звертайтесь до пункту продажу.

У випадку виявлення несправностей або дефектів з вини виробника, обов’язки по усуненню несправностей покладаються на виробника або особу, уповноважену виробником. В даному випадку зверніться до продавця або в пункт продажу. У випадку виявлення дефектів після встановлення монтажною організацією, з вини монтажної організації, відповідальність за дефект покладається на монтажну організацію. В даному випадку зверніться до представника монтажної організації. Виробник і особи, уповноважені виробником, не несуть відповідальність за деталі, на які мали вплив треті особи. Виробник має право покращити виріб, його характеристики, технологію, властивості і функціональність без додаткових повідомлень споживача та не має зобов’язань, щодо оновлення/покращення раніше виготовлених/придбаних виробів.

Умови гарантійного обслуговування:

Гарантія поширюється на виробничі і конструктивні дефекти, які перешкоджають експлуатації пристрою.

Під гарантійним обслуговуванням мається на увазі проведення ремонтних робіт або заміна дефектних частин виробником, особою, яка уповноважена виробником, або організацією, яка уповноважена виробником.

Гарантійний ремонт виробу повинен бути виконаний протягом не більше ніж 45 (сорок п’ять) днів з моменту реєстрації дефекту виробником, особою, яка уповноважена виробником, або організацією, яка уповноважена виробником.

У випадку очевидного відхилення від установлених термінів усунення дефекту, сторони можуть заключити додаткову угоду про продовження терміну ремонту. Інші терміни та умови регламентуються законом «Про захист прав споживачів».

Виробник несе відповідальність лише за виготовлений виріб і зобов’язаний виконувати гарантійні зобов’язання, які стосуються лише виготовленного виробу. Виробник не несе відповідальність за збиток, спричинений виробом та любі непрямі збиткі, пов’язані з використанням приладу.

Гарантія не поширюється на:

Періодичне обслуговування і чищення

Поєднання із стороннім обладнанням, адаптацію, оновлення

Гарантія не надається, якщо/у випадку(ах):

  • Пошкоджений/відсутній гарантійний талон і маркувальний стікер, де вказано серійний номер.
  • Виріб використовується не за призначенням, перенавантаження виробу, неправильний монтаж і експлуатація.
  • Механічні пошкодження виробу (уламки, тріщини, ум’ятини), вплив абразивних речовин і матеріалів, хімічних речовин, парів, надзвичайних температур, локальних перегрівів (в наслідок чого пристрій вийшов з ладу)
  • Ремонт, встановлення, зміни властивостей і характеристик особами та організаціями, які не мають на це повноважень.
  • Стихійні біди та явища: пожежі, повені, урагани та інші не підконтрольні явища.
  • Некоректне підключення до мережі, а також спричинені цим несправності мережі.
  • Пошкодження і дефекти, які виникли в наслідок потрапляння комах, домашніх тварин та інших сторонніх предметів і організмів.
  • Спроби розкрити/модифікувати/покращити/розкомплектувати/доукомплектувати.
  • Порушення умов зберігання і транспортування, які застосовуються для данного виду виробів (удари, перекидання, надмірна вологість і агресивне середовище, різкий перепад температур, критично високі та низькі температури)
  • До звичайного зношення доведені частини, які піддаються такому зношенню и мають строк служби менше строку служби обігрівача (кріплення, ручки, опори, метизи, мережевий шнур)
Гарантійний талон ENSA
Гарантійний-талон-ENSA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *